poniedziałek, 2 stycznia 2012

Podsumowanie 2011

Najlepsze na samej górze, co nie znaczy, że na samym dole znalazło się totalne "dno". Nie przebrnęłam w tym roku przez jedną książkę, ale wcale nie uważam, że jest zła. Po prostu chyba nie trafiłam na nią w odpowiednim momencie. Ona właśnie zamyka moja listę przeczytanych książek w roku 2011. Moje postanowienie noworoczne to między innymi dłuższa lista podsumowująca rok 2012 :)
1."Gra o tron" - G.R.R. Martin
2."Starcie królów" - G.R.R. Martin
3."Podróż Turila" - Michael Marcus
4."Odwet" - Kristina Ohlsson
5.Axis mundi" - Wiktor Trojan
6."Miłośc Prudencji Sarn" - Mary Webb
7."Harry Potter i Insygnia Śmierci" - J. K. Rowling
8."Harry Potter i Zakon Feniksa" - J. K. Rowling
9."Kolor magii" - Terry Pratchett
10."Lament. Intryga Królowej Elfów" - Maggie Stiefvater
11."Uczeń Diabła" - K.B. Andersen
12."Kostka Śmierci" - K.B. Andersen
13. "Proroctwo wygnanych magów" - Sarah Silwerwood
14. "Dziewczęta z Nowolipek" - Pola Gojawiczyńska
15. "Rajska jabłoń" - Pola Gojawiczyńska
16. "Hakus Pokus" - K. Leżeńska, D. Milewski
17."Dziwne losy Jane Eyre" - Charlotte Bronte
18."Kapelusz pełen nieba" - Terry Pratchet
19. "Z ciemnością jej do twarzy" - Kelly Keaton
20."W poszukiwaniu Króla" - David C. Downing
21. "Chata za wsią" - Józef Ignacy Kraszewski
22."Łowcy mitów" - Christopher Golden
23. "Trzecie dno" - Michał Gardowski
24. "Lustro czasu" - Anna Piega
25. "Nasza klasa" - Tadeusz Słobodzianek
26."Rycerz ciemności" - Scherillin Kenyon
27."Córka Laguny" - Michelle Lovric
28. "Alchemia portretu" - Bolesław Lutosławski
29. "Raz na kilkaset lat" - Krzysztof Bielecki
30. "Wschodzący księżyc" - Arthur Keri
31. "Bruhl" - Józef Ignacy Kraszewski
32. "Wintercraft" - Jenna Burtenshaw
33."Wieczne pragnienie" - Laura Wright
34. "Jedz, módl się, kochaj" - Elizabeth Gilbert

Nie jest to imponująca ilość w porównaniu z tym, co czytałam kiedyś, ale i tak się cieszę, że czas pozwolił na tyle. Może jeszcze sobie cos przypomnę i dopiszę, ale na razie to tyle. Cieszę się z nowych nabytków na półce, które pojawiły się w poprzednim roku i liczę na to, że ten będzie jeszcze lepszy :)

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. I Tobie również Edytko najlepsze życzenia na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja dołączam się do najlepszych życzeń!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego oraz miłego zaczytania w 2012 wszystkim odwiedzającym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytałabym "Grę o tron", zainteresowałam się książką po tym, jak usłyszałam o serialu telewizyjnym ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Elen - przeczytaj koniecznie! Jeśli film Ci się podobał to tym bardziej polecam książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba również muszę się zabrać za "Grę o tron" - słyszałam o niej wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Gra o tron" - G.R.R. Martina leży w moich planach czytelniczych. Słyszałem o niej wiele pozytywnych recenzji.

    OdpowiedzUsuń